Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας, μετά το πρόσφατο ράλι Ακρόπολις, δίνει το παρόν και στο Ιστορικό Ακρόπολις της φετινής χρονιάς (2024), με την συμμετοχή δύο μελών της λέσχης μας, ενός αγωνιζόμενου κι ενός κριτή. Πιο συγκεκριμένα, το μέλος μας Ευάγγελος Παναρίτης, αγωνίζεται ως συνοδηγός του Γιώργου Δελαπόρτα (μέλος του σωματείου ΑΣΙΣΑ).
Το πλήρωμα, συμμετέχει στην κατηγορία/κλάση 4/Ε2 του Sporting, με ένα 2ης γενιάς VW Golf με το νούμερο 24 στις πόρτες, όπου την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου (2024), υπό το βλέμμα αρκετών φίλων του σπορ που βρέθηκαν εκεί, πήρε εκκίνηση κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Η αγωνιστική δράση του πληρώματος, μαζί με τις υπόλοιπες συμμετοχές του Sporting, ξεκινάει το πρωί του Σαββάτου, με τις δύο πρώτες Ειδικές Διαδρομές της ημέρας (Μοσχοπόδι & Θήβα), ενώ η ημέρα ολοκληρώνεται με τις ΕΔ Ακραίφνιο, Ελικώνας, Μαυρονέρι & Καρούτες 1, πριν το Service Park στην Ιτέα.
Η αγωνιστική δράση συνεχίζεται την Κυριακή 10 του μήνα, με άλλες 5 ΕΔ (Καρούτες 2, Παρνασσός 1, Προσήλιο 1, Παρνασσός 2 & Προσήλιο 2), πριν τον προγραμματισμένο τερματισμό στην Ιτέα, μετά από 11 ΕΔ και 154,65 αγωνιστικά χιλιόμετρα, επί συνόλου αγώνα 733,96 χιλιομέτρων.
Παράλληλα με την εκκίνηση του Sporting, πραγματοποιήθηκε και η εκκίνηση του Historic Acropolis Regularity Rally. Τον διοικητικού & τεχνικό έλεγχο πέρασαν 53 πληρώματα και μετά τη ράμπα της εκκίνησης ξεκίνησαν τον δικό τους αγώνα ακριβείας, ο οποίος θα ολοκληρωθεί το απόγευμα της Κυριακής, έπειτα από 22 Ειδικές Regularity και συνολικά 190 μετρήσεις.
Εκτός από τις κατηγορίες Sporting και Regularity, εκκίνηση δόθηκε και για τους συμμετέχοντες της κατηγορίας Legends. Υπενθυμίζεται πως ο αγώνας απευθύνεται σε αυτοκίνητα κατηγοριών Α & Ν, με ημερομηνία έκδοσης Δελτίου Αναγνώρισης FIA από την 1η Ιανουαρίου 1991 μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου 2001 κι αποτελεί τον 4ο γύρο του Κύπελλο Legends, με αυξημένο συντελεστή 3.
Τέλος, στην εκκίνηση του αγώνα, ανάμεσα στο πολυάριθμο προσωπικό της διοργάνωσης, που τελείται από την ΟΜΑΕ (Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας) και προσμετρά στο Ευρωπαϊκό καλεντάρι ιστορικών αυτοκινήτων της FIA, συμμετείχε κι ο Δημήτρης Σπυράκης, νέος κριτής της ΑΛΑΚ.